יום שישי, 18 בינואר 2013

נופש לציבור החרדי

קישורים ממומנים

בשנים האחרונות הציבור החרדי הפך לחלק לא מבוטל עבור אתרי ומשרדי התיירות. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק ברשת אילו אתרים מתמחים ומציעים נופש לציבור החרדי ומה הם מציעים. 

יותר ויותר חרדים בשנים האחרונות יוצאים לחופש ברחבי העולם והופכים לחלק גדול משוק התיירות העולמי. משרדי הנסיעות למדו עם השנים להתאים חבילות מיוחדות לציבור החרדי עם דגש כמובן על נופש גלאט כשר, לינה במלונות הקרובים לאיזור יהודי, קירבה לבתי כנסת ואפילו שילוב עם הופעות של אמנים וחזנים מהמגזר.

היום בבלוג, החלטנו לבדוק אילו אתרים מתמחים בנופש לחרדים, אילו דילים הם מציעים וכמה זה עולה? כל הפרטים, מיד.

נופש כשר בחו"ל לציבור החרדי

ובכן, מסתבר שרוב אתרי התיירות הגדולים מציעים נופש לציבור החרדי. הנה כמה דוגמאות שאספנו ממספר אתרי תיירות גדולים ומובילים בישראל.

באתר צבר מציעים חבילת פסח כשר ברודוס לחג פסח 2013 במלון קרסטן רויאל. החבילה מציעה ארוחות גורמה בהכשר גלאט מהדרין של שף צרפתי יהודי מהמובילים בעולם ועריכת ליל סדר כדת וכהלכה במלון. החבילה היא ל- 9 ימים וכוללת את כל החג (ליל סדר, חול המועד וחג שני של פסח) ומתקיימת בין התאריכים 25 במרץ עד ה-2 באפריל על בסיס פנסיון מלא. מחיר החבילה אם אתם רוצים לדעת הוא החל מ-2199 דולר לאדם והחל מ-1799 דולר לילד (בגיל 2 עד 12) בחדר הורים.

אחד האתרים החזקים ביותר בתחום הנופש הכשר בחו"ל הוא האתר של חברת "טיולי גשר" שמתמחה בעיקר בטיולים מאורגנים כשרים לקבוצות ולבודדים מהמגזר הדתי, חרדי ושומרי המסורת. בעמוד הבא מצאנו כמה הצעות המותאמות לחרדים ודתיים כמו למשל חבילת סקי כשרה באיטליה אשר כוללת טיסה למילאנו ולינה במלון עם אוכל כשר למהדרין וכמובן סקי פס וכל מה שנלווה לסקי ב-1485 יורו לאדם לשבוע, תוספת לילד עד גיל שש - 1085 יורו ותוספת לילד עד גיל 1185 יורו.

עוד מציעים באתר של טיולי גשר - טיול מאורגן לתאילנד המתאים לשומרי כשרות עם תכנון מוקפד במסלול כך שהאוכל יהיה כשר במשך כל אורך הטיול, טיול מאורגן למרוקו לשומרי כשרות ועוד...

אתר נוסף שמציע דילים לדתיים הוא האתר הבא של חברה המתמחה בטיולים לספארי לדתיים. החברה מציעה מגוון טיולים לאיזור הספארי עם אוכל כשר.

ונסיים עם העמוד הבא שבו מצאנו חבילת נופש לחרדים בפסח בסלוניקי במלון הייאט רג'נסי ל-9 לילות הכוללת טיסות הלוך חזור לסלוניקי בפסח 2013 (כולל ליל סדר, חול המועד וחג שני), רב מלווה לכל אורך החופשה, אוכל גלאט כשר, בית כנסת וכד'.

אם גם אתם מכירים אתרים טובים המתמחים בנופש כשר לחרדים, אתם מוזמנים להשאיר כאן בתגובות לכתבה את ההמלצה שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: