יום חמישי, 18 באפריל 2013

טיסות זולות לאמסטרדם

קישורים ממומנים

אספנו עבורכם מהרשת כמה טיסות לאמסטרדם ברגע האחרון ולתאריכים מרוחקים יותר מאתרי נסיעות מובחרים. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

אמסטרדם מציעה חוויה כמעט לכל סוגי התיירים. צעירים כמובן ימצאו את בתי הקפה המפורסמים וכל איזור החלונות האדומים, זוגות יוכלו ליהות מחופשה רומנטית בשייט על הנהר ומשפחות עם ילדים יוכלו להתחרק כמה קילומטרים מהעיר ולמצוא פארקים גדולים המתאימים לילדים ולמשפחות.

אם אתם מתכננים חופשה באמסטרדם הקיץ הקרוב, הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם. אספנו לכם מספר טיסות זולות לאמסטרדם שמציעים חברות התיירות ומשרדי הנסיעות לכל עונת הקיץ 2013 הקרובה. להלן התוצאות:

טיסות זולות לאמסטרדם 2013


טיסות לאמסטרדם - סאן דור

באתר של חברת סאן דור חברת הבת של אל-על מצאנו טיסה במבצע לאמסטרדם בין התאריכים 30 במאי ל-2 ביוני 2013 במחיר של 484 דולר בלבד.

טיסות לאמסטרדם ברגע האחרון

אתר התיירות בליק מציע טיסה לאמסטרדם היוצאת מחר (19 באפריל) במחיר של לא פחות מ-299 דולא לאדם בלבד. הטיסה היא טיסה של ארקיע.

באתר הנסיעות נט טרוול, מציעים טיסה ישירה לאמסטרדם ברגע האחרון היוצאת בחודש מאי 2013 (בין התאריכים עם חברת יוקריין אינטרנשיונל העולה 434 דולר בלבד לאדם.

טיסות זולות לאמסטרדם - יולי אוגוסט 2013


מחירי הטיסות לאמסטרדם ביולי ואוגוסט 2013 כבר גבוהים בהרבה מן המחירים שראינו עד עכשיו. אם באפריל ומאי, מחירי הטיסות לאמסטרדם היו באיזור ה-400 עד 500 דולר, ביולי ואוגוסט המחירים כבר נעים באיזור ה-600 דולר ומעלה לאדם. הנה כמה טיסות זולות לאמסטרדם שאספנו ממספר אתרים:

באתר בליק שכבר ציינו בתחילת הכתבה, מציעים טיסות לאמסטרדם היוצאות כמעט בכל יום במהלך חודש יולי 2013 של אלעל ושל ארקיע. בחיפוש באתר, הטיסות הזולות ביותר לאמסטרדם שמצאנו ביולי יוצאות בשבועיים הראשונים של יולי ושייכות גם לאקרקיע וגם לאל-על כאשר המחיר עומד על 581 דולר לאדם.

ולסיום, אם אתם מעדיפים לטוס באוגוסט, כדאי לנצל את סוף העונה כדי ליהנות ממחיר עוד יותר זול. כך למשל בבליק מציעים טיסה לאמסטרדם בסוף אוגוסט (30/8/2013) ב-529 דולר בלבד!

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: