יום רביעי, 3 באפריל 2013

דילים למלון הנסיכה

קישורים ממומנים

והפעם בפינה החדשה שלנו, נציג לכם מבחר חבילות ודילים למלון הנסיכה אילת ברגע האחרון וגם לקיץ 2013. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

בכתבה הקודמת בפינה החדשה שלנו, הצגנו לכם דילים למלון הרודס, היום נתמקד במלון גדול נוסף באילת גם הוא ותיק שנחשב לאחד המפוארים ביותר בעיר - מלון הנסיכה. מלון הנסיכה אשר שייך לרשת ישרוטל הגדולה ממוקם יחסית במקום מבודד משאר בתי המלון הגדולים של העיר ונמצא קרוב מאוד לגבול אילת עם סיני.

להלן כמה דילים ומבצעים למלון הנסיכה שאספנו מאתרים שונים ברשת. כל הפרטים, מיד.

מבצעים למלון הנסיכה 


מבצעים למלון הנסיכה ברגע האחרון

גם הפעם, נתחיל עם האתר הרשמי של רשת ישרוטל שמציעה למזמינים דרך האתר בלבד מבצעים לנסיכה ברגע האחרון. המבצעים מתפרסים לאורך כל חודש אפריל ומציעים מגוון הנחות או מתנות. למשל, מבצע לכל מי שמזמין 2 לילות לסוף שבוע במלון הנסיכה, ארוחת ערב מתנה, מבצע המציע 10 אחוז הנחה לכל מי שמזמין סופ"ש בנסיכה בין התאריכים 11-14 באפריל 2013, מבצע במלון הנסיכה ליום העצמאות 2013 המציע -344 ש"ח בלבד לזוג ללילה למזמנים שני לילות באמצע השבוע ועוד.

מבצע למלון הנסיכה לשבועות 2013

עוד מהאתר הרשמי של ישרוטל, מבצע למלון הנסיכה אילת בשבועות המציע 25 אחוז הנחה וסה"כ 535 ש"ח לאדם ללילה למזמינים 4 לילות מינימום בין התאריכים 24-28 במאי 2013.

חבילות למלון הנסיכה כולל טיסה

לאלו מביניכם שאוהבים חבילות טיסה + מלון באילת, מצאנו לכם חבילות של חברת ארקיע המציעה טיסות הלוך חזור משדה דב או מנתב"ג ולינה במלון הנסיכה. המחירים אם אתם שואלים, מתחילים ב-640 ש"ח לאדם ללילה לחדר סטנדרט על בסיס לינה וארחת בוקר ומגיעים ל-1000 ש"ח לחדר ברמה גבוהה יותר ובסיס אירוח של לפחות חצי פנסיון.

מבצעים למלון הנסיכה ביולי 2013

אנו ממשיכים עם אתר אשת טרוס שבו ערכנו חיפוש מתקדם יותר ובדקנו כמה יעלה לנו סופ"ש בנסיכה ביולי 2013. ובכן, בחיפוש שעשינו עבור סוף שבוע בין התאריכים 18-21 ביולי 2013 (חמישי עד ראשון) מצאנו באשת טורס שלוש הצעות למלון. 584 ש"ח לאדם ללילה לחדר סטנדרטי, 631 ש"ח לחדר הפונה לים ו-798 ש"ח לאדם ללילה לחדר משפחה במלון הנסיכה.

מחירים מלון הנסיכה אילת - אוגוסט 2013

נישאר עם אתר אשת טורס ונסיים עם חיפוש שערכנו עבור מחירים לאמצע השבוע במלון הנסיכה אילת באוגוסט. כך למשל בחיפוש שערכנו באתר אשת טורס לאמצע השבוע בנסיכה בין התאריכים 11-18 באוגוסט 2013 (4 לילות - ראשון עד חמישי), מצאנו גם כאן שלוש הצעות שונות לפי דרגות החדר. 726 ש"ח לאדם ללילה לחדר סטנדרט, 774 ש"ח לאדם לחדר הפונה לים במלון הנסיכה ו-940 ש"ח לחדר משפחה.

כתבות נוספות בסדרה:
מבצעים למלון הרודס אילת


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: