יום שבת, 17 באוגוסט 2013

חבילות סקי באנדורה

קישורים ממומנים

סדרת כתבות חדשה תציג בפניכם את כל המידע שאתם זקוקים לו לקראת חופשת הסקי של חורף 2014 והפעם - כמה עולה חבילת סקי באנדורה לחורף 2013/2014? אילו אתרים באנדורה הטובים ביותר ואילו מלונות נחשבים? כל זה ועוד בכתבה הבאה שלפניכם.

אנו שמחים להציג בפניכם סדרת כתבות חדשה שתציג ותאסוף מבחר של חבילות סקי לאירופה בחורף 2013-2014 למגוון מדינות באירופה ממבחר אתרי תיירות המתמחים בתחום. כל כתבה תעסוק במדינה אחרת.

אמנם יש עוד זמן רב עד שאתרי הסקי נפתחים בצורה רשמית וכרגע אנו נמצאים בעיצומה של עונת תיירות הקיץ, אך לאלו מביניכם שאוהבים להזמין מוקדם ומבעוד מועד את החופשה שלהם, הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם.

כתבות נוספות בסדרה:
חבילות סקי לצרפת
חבילות סקי לשוויץ
חבילות סקי לאוסטריה
חבילות סקי באיטליה 
 
תיירות הסקי הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות בקרב תיירים ישראלים ומזה כמה שנים ניתן למצוא משרדי נסיעות ישראליים המתמחים בעיקר בחופשות סקי וחבילות ודילים מסוג זה כמו למשל (אתר פינגווין, אתר סקי דיל, אתר דוקטור סקי ועוד) לצד משרדי נסיעות כלליים וגדולים (איסתא, קשרי תעופה, אשת טורס ועוד) שמציעים גם הם חבילות רבות משלהם.

בכתבות הבאות תוכלו למצוא מבחר גדול של חבילות וחופשות סקי שאספנו מאתרים של משרדי הנסיעות המובילים ביותר בישראל הכולל מידע נוסף כגון מחירי החבילות, תיאור ופירוט החבילות ועוד. את הכתבה הראשונה אנו פותחים עם חבילות סקי לאנדורה שנחשבת לאחד היעדים החדשים, המעניינים והזולים ביותר בקרב חובבי חופשות הסקי.

חופשת סקי באנדורה 2014 - מידע כללי ופרטים


אנדורה היא אחת מהיעדים המבוקשים ביותר לתיירות סקי עבור תיירים מכל העולם. אנדורה ממוקמת בין ספרד לצרפת בהרי הפירנאים ומציעה חמישה אתרי סקי המחוברים במעלית מיוחדת. אחת הסיבות העיקריות לפופולריות של חופשת סקי באנדורה היא המחיר הזול ביחס לתמורה.

רבים מהגולשים טוענים ברחבי הרשת כי התמורה באנדורה היא כמעט זהה לאלו שבאיטליה או צרפת אך המחירים זולים בהרבה ולכן האטרקטיביות של המחיר, מושכת אל אנדורה גולשי סקי רבים.

באנדורה שני אתרי סקי עיקריים - הראשון הוא אתר הסקי ואל נורד והשני גרנד ולירה. הנה כמה פרטים על כל אחד מהם:

גראנד ולירה

מתחם גדול מאוד של מסלולי גלישה (למעלה מ-200 ק"מ) המתאים למחלקיים, סנובורד, אופנועי שלג ועוד. המתחם כולל 6 עיירות שמציעות מלונות ותחנות סקי לגולשים:
  • סולדאו (Soldeu)
  • קאנילו (Canillo)
  • אל טארטר (El Tarter)
  • אנקאמפ (encamp)
  • פס דה לא קאסה (Pas de la casa)
  • גראו רויץ' (Grau Roig)
בין המלונות הפופולריים בעיירות אלו ניתן לציין את רשת המלונות Himalaia, ורשת מלונות Piolets.

ואל נורד

ואל נורד הוא איזור סקי גדול המשמש גם למי שברשותו סקי פס גישה לאתרי הסקי ארניסל פל (Arinsal Pal) ואורדינו (Ordino). אתרים אלו מתאימים למשפחות או לזוגות ונמצאים גם קרוב מאוד אל עיר הבירה של אנדורה "אנדורה לה וולה" שם אפשר ליהנות גם מחוויה אירופאית רגילה ולמצוא בתי קפה, מרכזי קניות מסחריים ועוד.

דילים וחבילות סקי באנדורה 2014


אחד ממשרדי הנסיעות הישראליים שמתמחים בחבילות סקי באנדורה הוא אתר פינגווין. הנה כמה חבילות סקי שמציעים בפינגווין לאנדורה לחורף 2013/2014:

חבילת סקי לאנדורה באתר גרנד ולירה הכוללת טיסות הלוך חזור לברצלונה, העברות משדה התעופה למלון וחזור, ציוד סקי, סקי פס, ביטוח סקי ו-6 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון אנקאמפ הנמצא סמוך למעלית Funicamp שמקשרת את הגולשים מהמלון לאתר הסקי גרנד ולירה. מחיר החבילה: 980 יורו לאדם.

חבילת סקי לאנדורה בפורים 2014

חבילת סקי לאנדורה בפורים 2014 באתר גראנד ולירה הכוללת בין היתר טיסות והעברות, 6 לילות במלון Piolets Park&Spa ע"ב חצי פנסיון, כניסה חופשית לספא, הדרכת סקי בעברית לילדים ופינוקים נוספים כגון שתייה חופשית של יין ובירה מדי יום ועוד. מחיר כל החבילה: 1495 יורו לאדם.

חבילת סקי לאנדורה בפסח 2014 

חופשת סקי באנדורה בפסח 2014 באותם תנאים ובאותו מלון כמו בחבילה הקודמת אך במחיר מוזל יותר - 1365 יורו לאדם.

חבילת סקי לדתיים ושומרי מסורת

חבילת סקי לדתיים ושומרי מסורת באנדורה במלון אלסקה במתחם גרנד ולירה הכוללת 6 לילות לינה במלון על בסיס חצי פנסיון, טיסה והעברות, סקי פס, ביטוח וציוד ועוד ב-1060 יורו לאדם.

המלצה: באתר מציעים הנחה משמעותית (75 יורו לאדם) למי שמזמין מבעוד מועד בהרשמה מוקדמת חבילות סקי לאנדורה דרך האתר עד ה-1 בספטמבר.

גם באתר קשרי תעופה מצאנו בעמוד הבא לא מעט חבילות סקי לאנדורה החל מ-944 יורו לאדם ל-6 לילות כולל טיסות, העברות וסקי פס ו-6 לילות במלונות רבים כגון מלון הולידיי אין אנדורה, מלון סקי פלאזה, מלון מונטנה אנדורה ומלון MU אנדורה. תוכלו לבחור את החבילות האלו במהלך החודשים ינואר ופברואר 2014.

ונסיים עם אתר סקי דיל שמציע גם הוא חבילות סקי לאנדורה באתר גרנד ולירה. החבילות שמציעים בסקי דיל יוצאות וחוזרות ביום שישי וכוללות טיסות ישירות לברצלונה, העברות, 7 ימים במלון ספא ספורטינג (Hotel Sporting Pas de la Casa), 6 ימי סקי פס, 6 ימי הזכרת ציוד סקי, מלווה של סקי דיל החל מ-1149 יורו לאדם. תוספת לילד עד גיל 12: 1049 יורו. התאריכים של החבילה: ינואר, פברואר ומרץ 2014.

ולבינתיים, עד שאתרי הסקי ייפתחו רשמית, הנה סרטון נחמד ומעניין שצילם וערך גולש סקי שביקר באנדורה ובילה בחופשת סקי באתר פס דה לה קאסה:



 









שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: