יום שני, 19 באוגוסט 2013

חבילות סקי בשוויץ

קישורים ממומנים

אילו אתרי סקי הכי מומלצים בשוויץ? אילו אתרים מתאימים למשפחות ואילו לצעירים? כמה עולות חבילות סקי בשוויץ לחורף 2013/2014? כל מה שרציתם לדעת על חופשת סקי בשוויץ 2014 בכתבה הבאה שלפניכם.

אנו שמחים להציג בפניכם סדרת כתבות חדשה שתציג ותאסוף מבחר של חבילות סקי לאירופה בחורף 2013-2014 למגוון מדינות באירופה ממבחר אתרי תיירות המתמחים בתחום. כל כתבה תעסוק במדינה אחרת.

אנו ממשיכים עם כתבה מס' 2 בסדרת הכתבות החדשה שלנו על חופשות סקי באירופה והפעם אנחנו מגיעים לשוויץ שהווה מוקד משיכה לתיירות סקי כבר הרבה מאוד שנים ונחשבת לאחת הוותיקות בתחום.

כתבות נוספות בסדרה:
חבילות סקי לצרפת
חבילות סקי לאוסטריה
חבילות סקי לאנדורה
חבילות סקי באיטליה
 
שוויץ עמוסה במתחמי ואזורי סקי המתאימים לכל סוגי התיירים כגון צעירים או משפחות עם ילדים וכן לכל סוגי הרמות החל ממתחילים שזאת חופשת הסקי הראשונה שלהם ועד למתקדמים ומקצוענים.

מתחמי הסקי בשוויץ 


מתוך מתחמי הסקי הרבים בשוויץ ישנם חמישה אתרים הנחשבים לפופולריים ביותר והמבוקשים ביותר:
  • סנט מוריץ (St.Moritz)
  • גרינדלוולד (Grindelvald)
  • צרמט (Zermatt)
  • וילאר סור אולון (Villars sur Ollon)
  • סבונים (Savognin)
השלושה הראשונים והאתר סנט מוריץ בראשם, הם האתרים הפופולריים ביותר עבור התיירים הישראלים וברוב המקרים אלו הם האיזורים שתמצאו בהם את רוב חבילות סקי מטעם משרדי נסיעות ישראליים.

חופשת סקי בשוויץ - יתרונות וחסרונות 


ישנם יתרונות רבים לצד חסרונות בבחירת חופשת סקי בשוויץ. החיסרון העיקרי בחופשת קיץ בשוויץ הוא  בעיקר המחיר שנחשב לאחד היקרים ביותר בקרב מתחמי השקי באירופה כאשר התמורה לא עולה בהתאם למחיר. ישנם לא מעט תלונות על אתרים מסויימים עם מתקנים מיושנים יחסית ותורים ארוכים בעקבותיהם.

לעומת זאת, השוויצרים ידועים בדייקנותם (לא במקרה קיים הביטוי "שעון שוויצרי") ולכן בכל מה שקשור בזמנים ובסדר וארגון, אפשר לסמוך על השוויצרים במקרה הזה.

חבילות סקי לשוויץ 2013/2014


הנה כמה חבילות סקי שמצאנו בחיפוש שערכנו ברשת עבור חבילות סקי לשוויץ לחורף 2013/2014 מכמה אתרי נסיעות שונים:

חברת סקי דיל היא אחת ממשרדי התיירות שמתמחה בחבילות סקי בשוויץ כאשר האיזור אותו היא משווקת הוא אתר הסקי סנט מוריץ. החבילה שמציעה סקי דיל בעמוד הבא היא חבילה לשבוע היוצאת וחוזרת ביום שבת וכוללת טיסות הלוך חזור לברשיה היוצאת בשבת, 7 לילות במלון Reine Victoria (ארבעה כוכבים) ע"ב חצי פנסיון, 6 ימים של סקי פס מורחב. שימו לב: החבילה לא כוללת השכרת ציוד סקיאו סנובורד.

מחיר החבילה נע בין 1199 ל-1499 יורו לאדם ומחיר מחיר תוספת לילד (עד גיל 12) מתחיל מ-1049 יורו. תאריכי היציאה שמציעים בסקי דיל הם במהלך החודשים ינואר, פברואר, מרץ ואפריל.

חבילת סקי בשוויץ בפורים 2014

החבילה של סקי דיל מוצעת עבורכם גם בחגים כאשר המחיר לחבילת סקי בשוויץ בפורים 2014 הוא 1399 יורו לאדם.

חבילת סקי בשוויץ בפסח 2014

החבילה של סקי דיל מוצעת עבורכם גם בחגים כאשר המחיר לחבילת סקי בשוויץ בפורים 2014 הוא 1199 יורו לאדם בלבד.

גם באתר וואלה טורס מציעים חבילות סקי לשוויץ ובמיוחד לאיזור צרמט. גם החבילות בוואלה טורס הן לשבוע וכוללות טיסות, מלונות וסקי פס. מחירי החבילות בוואלה טורס נעים בין 1500 ל-2000 יורו לאדם.

ולסיום, הנה טעימה ממה שתוכלו למצוא למשל באתר הסקי סנט מוריץ שגם זכה בעבר לארח את אולימפיאדת החורף:


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: