יום שישי, 3 באפריל 2015

מלונות מומלצים באמסטרדם - קיץ 2015

קישורים ממומנים

מחפשים המלצה למלון באמסטרדם ליולי או אוגוסט 2015? בכתבה הבאה בדקנו באתרים הכי מובחרים ברשת והכנו לכם רשימה של המלונות באמסטרדם הכי מומלצים ברשת. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

(עדכון אחרון: 3/4/2015)

אחד מיעדי התיירות האהובים ביותר על הישראלים (במיוחד הצעירים) היא בירת הולנד אמסטרדם. ישנם כמה אטרקציות עיקריות שמושכות את רוב התיירים אליה כאשר הנפוצה ביותר היא רובע החלונות האדומים שהוא איזור בעל ייחודיות שאין כמותה בשום מקום אחר בעולם.

אמסטרדם היא עיר יחסית צפופה ולכן רוב המלונות מתאגדים במרכז העיר. לצורך המחשה, לפי אתר בוקינג.קום, שבו נמצאים אולי כל המלונות עלי אדמות, ישנם באמסטרדם 734 בתי מלון והוסטלים כאשר 444 מלונות נמצאים במרכז העיר ו-32 מתוכם באיזור החלונות האדומים.

בכתבה הבאה בדקנו לחודשי הקיץ הקרובים מאי ויוני 2015 וגם לעונת הקיץ הרשמית ביולי ואוגוסט במספר אתרי תיירות מובילים מישראל ומהעולם אילו מלונות באמסטרדם קיבלו את ההמלצות הכי טובות מגולשים ברחבי העולם, אילו מלונות הכי מומלצים לצעירים באמסטרדם ואילו למשפחות עם ילדים ופילוחים נוספים. להלן התוצאות.

המלונות הכי מומלצים באמסטרדם - קיץ 2015


1. מלון מאורו מנשן סנטר אמסטרדם (Mauro Mansion)

מידע על המלון: מלון מאורו מנשן (Mauro Mansion ) הוא מלון 3 כוכבים באמסטרדם הממוקם קרוב מאוד לתחנה המרכזית של העיר וקרוב לכיכר דאם וארמון המלוכה (כ-10 דקות הליכה). המלון מעוצב בסגנון יחסית מוסרני ונחשב לאחד ממלונות הבוטיק הטובים ביותר באמסטרדםן.

אתר האינטרנט  "טריפ אדוויזור" המדרג מלונות מכל העולם, דירג מלון זה במקום הראשון מכל מלונות אמסטרדם. המלון מציע אינטרנט חינם. שימו לב: המלון אינו מקבל ילדים מעל גיל 12.

כתובת המלון: Vossiusstraat 15, אמסטרדם אאוד-זאוד, 1071 AC אמסטרדם


2. מלון דה תורן אמסטרדם (The Toren)

מידע על המלון: מלון זה בנוי מעל תעלת קייזרחראכט ונמצא ממש על יד ביתה של אנה פרנק. המלון ממוקם במרכז אמסטרדם ורחוק במרחק הליכה מכיכר דאם, הארמון המלכותי ואטרקציות נוספות מעניינות. מלון זה דורג מקום 3 באתר הדירוג "טריפ אדוויזור".

המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם ובנוסף, ישנה חנייה אזורית ליד המלון בעלות של מספר יורו ליום. ילדים מתחת גיל 12 יכולים להצטרף בחינם בתנאי שמשתמשים בתשתית המיטות הקיימות בחדר.

כתובת המלון: Keizersgracht 164, מרכז העיר אמסטרדם, 1015 CZ אמסטרדם


3. מלון לוקסר אמסטרדם (Hotel Luxer)

מידע על המלון: אם אתם מחפשים מלון ברובע החלונות האדומים, כדאי לכם לשקול את מלון לוקסר אמסטרדם המוגדר כמלון 3 כוכבים. המלון נמצא באיזור הישן של מרכז אמסטרדם בבניין משופץ. באתר בוקינג.קום, זכה מלון זה להמלצות וביקורות חיוביות רבות מגולשים מרחבי העולם ונחשב למלון באמסטרדם הנותן תמורה מצויינת ביחס למחירו.

כתובת המלון: Warmoesstraat 11, מרכז העיר אמסטרדם, 1012 HT אמסטרדם

4. מלון NH גרנד קרסנפולסקי (NH Grand Hotel Krasnapolsky)

מידע על המלון: עוד מלון באמסטרדם שמתחרה על אחד הטובים ביותר הוא מלון גרנד קרסנפולסקי (NH Grand Hotel Krasnapolsky) השייך לרשת המלונות NH. ראשית, מלון זה מוגדר חמישה כוכבים ושוכן בבניין עתיק מהמאה ה-19. המלון מעוצב בסגנון יוקרתי ומהודר.

מבחינת מיקום המלון, לא בטוח שאפשר לקבל יותר טובמזה. המלון ממוקם בכיכר דאם ממול הארמון המלכותי עם נוף לשניהם כמובן וקרוב לכל אמצעי התחבורה המובילים באמסטרדם.

כתובת המלון: Dam 9, מרכז העיר אמסטרדם, 1012 JS אמסטרדם




5. מלון דוריה אמסטרדם (Doria Hotel)

מידע על המלון: מלון דוריה הוא מלון באמסטרדם בבעלות ישראלים. חלקו התחתון של המלון מהווה למעשה פיצריה שגם כן בבעלות המלון. המלון מוגדר כ-3 כוכבים ומומלץ מאוד לתיירים צעירים שמחפשים מלון זול באמסטרדם הקרוב למרכז ולכל האטרקציות העיקריות במרחק הליכה.

כתובת המלון: Damstraat 3, Amsterdam 1012 JL, אמסטרדם

עוד מלונות מומלצים באמסטרדם


להלן רשימה של מלונות באמסטרדם המומלצים ומחולקים לפי פילוחים שונים:

מלונות באמסטרדם מומלצים לצעירים


 מלונות באמסטרדם מומלצים למשפחות


מלונות באמסטרדם שישראלים ממליצים



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: