יום ראשון, 9 בפברואר 2014

צימרים בפסח 2014 - מחירים ומבצעים

קישורים ממומנים

חושבים על חופשה בליל הסדר 2014 בצימר? או אולי דווקא את חול המועד? בעלי צימרים רבים יוצאים במבצעים לפסח 2014 ומנסים להתחרות במלונות השונים. אז כמה יעלה לכם צימר בליל הסדר, חול המועד או חג שני פסח 2014? ומי מציע את המבצע הכי שווה? בכתבה הבאה.

לצד המלונות בישראל שכבר מורגלים להגיע ברוב המקרים לתפוסה מלאה בחופשת הפסח, גם הצימרים בישראל אינם נחים ומתחילים לאט לאט לנגוס גם הם בעוגה ולמשוך אליהם תיירים רבים שמחפשים אולי קצת יותר שקט וקצת יותר אינטימיות ממה שמציעים במלונות הגדולים בישראל מצד אחד, ומשפחות רבות שמחפשות לטייל בעיקר באיזור הצפון ומחפשות מקום זול לכל המשפחה בפסח.

אז לצורך כך, החלטנו לבדוק כבר מעכשיו, אילו צימרים כבר מוכנים היטב לעונת התיירות של פסח, מי מציע מבצעים וכמה הסיפור הזה בכלל יעלה לכם. אז הנה מה שמצאנו:

איפה אפשר למצוא מבצעים לצימרים לפסח 2014?


למרבה הפלא, למרות שהרשת מלאה בפורטלים ואתרי צימרים שונים עד שנראה כי אפילו כבר למנוע החיפוש של גוגל אין מקום מלהכיל את הכמויות האינסופיות של אתרים אלו, כמעט ולא מצאנו אף אתר שריכז מבצעים או מחירים לפסח 2014 וברוב המקרים נדרשנו לערוך חיפוש ידני עבור כל צימר כדי למצוא מחיר או מבצע - משימה קשה ומתישה בהתחשב בכך שישנם מאות צימרים בישראל.

אבל בסופו של דבר, מצאנו צדיק אחד בסדום שהציע בדיוק מה שחיפשנו - עמוד מרוכז ובו כל המבצעים לצימרים לליל הסדר, חול המועד או חג שני של פסח 2014. הצדיק הוא אתר Weekend (מקבוצת האתרים של דפי זהב)  אז הנה, כמה דוגמאות של צימרים המציעים מבצעים לחג פסח 2014:

למען הסר ספק: אין לנו כל קשר עסקי או אישי עם אתר וויקנד בכל צורה כלשהיא.

מבצעים לצימרים בפסח 2014

הצימר "סוויטה בגב ההר" מציע מבצע לפסח 2014 זוג הורים + 2 ילדים (עד גיל 8) ב-800 ש"ח ללילה, בצימר "חוות התבלינים" שבנגב מציעים מבצע לפסח המציע ילד בחינם למזמינים 2 לילות כולל ליל הסדר. אם אתם מחפשים לערוך את ליל הסדר 2014 בצימר בירושלים, בדירות הנופש של שורש מציעים ילד ראשון בחינם ובצימר הבוטיק "גני מטע" שבמטע הסמוך לירושלים מציעים לילה ראשון בפסח ב-700 ש"ח, 2 לילות ב-1100 ש"ח ו-400 ש"ח תוספת למזמינים לילה שלישי בפסח 2014.

הצימר "אחוזת הפרח בגני" בדלטון מציע במבצע לפסח, ילד שני בחינם והצימר "אצל רונית בג'קוזי" שממוקם בכפר יובל בצפון, מציעים לפסח מבצע לזוג - 400 ש"ח ללילה בלבד. בצימרים "נוף כנרת" שבמושב חד נס, מציעים מבצע לפסח המציע 1000 ש"ח בלבד למשפחה שלמה הכוללת זוג ושני ילדים. אם אתם מנסים לאגד את כל המשפחה המורחבת לחופשה בצימר בליל הסדר, בצימר "בית רחל" מציעים מבצע למשפחות גדולות לפסח 2014 המציע 3 צימרים המתאימים ל-3 זוגות ו-6 ילדים בליל הסדר 2014 ב-1500 ש"ח ובשאר ימות החג ב-2000 ש"ח.

בצימר "אורחן חוויה" שבשאר ישוב מציעים 700 ש"ח ללילה בפסח. בצימר "נופש של מזל" שבקצרין מציעים לכבוד פסח 2014 את הצימר הזוגי שלהם ב-900 ש"ח ל-2 לילות ובצימר "צימר חן סוויטות יוקרה" שבמושב חד נס מציעים מבצע קצת שונה המציע ארוחת בוקר חינם לכל המזמינים 3 לילות הכוללים את ליל הסדר.

בעלי צימרי שימו לב: אם גם אתם מציעים מבצע לפסח 2014, מוזמנים לציין כאן באמצעות הוספת תגובה לכתבה את המבצע שהם מציעים ובמידה ויימצא מתאים על ידי מערכת הבלוג, אנו נפרסם גם אותם לכתבה זו.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: