יום שלישי, 12 במאי 2015

דילים לצעירים קיץ 2015 - כמה זה יעלה לכם?

קישורים ממומנים

מהם המחירים של חבילות הנופש לצעירים באיה נאפה, איביזה, זקינטוס, בורגס ועוד? אילו עוד יעדים פופולריים ומומלצים לקיץ 2015? כל מה שצריך לדעת לפני שאתם אורזים את המזוודה וטסים למסיבות השוות של אירופה בקיץ הקרוב.

הקיץ כבר מתקרב ואתרי התיירות נערכים לכך בהתאם. סצינת התיירות לצעירים מתחזקת מדי שנה ואלפי צעירים ישראלים נוהרים בהמוניהם אל אירופה ליהנות מחופשה צעירה המשולבת עם מסיבות, ים, אקסטרים, אלכוהול והרבה מוסיקה.

לקראת יולי ואוגוסט 2015, בדקנו איפה הם היעדים הכי חמים באירופה והמבוקשים ביותר, אילו חופשות מציעים אתרי התיירות ומהם המחירים הממוצעים לקיץ הקרוב.

לא רק איביזה ואיה נאפה - שמות חדשים בשוק החופשות לצעירים


המבוגרים שבינינו זוכרים מתקופת צעירותם את איביזה ואיה נאפה כמוקדים היחידים המציעים מסיבות ומועדונים לצעירים אך בשנים האחרונות, יעדים נוספים הפכו לפופולריים מאוד והצטרפו לרשימה. כך למשל, בורגס או איי יוון כרתים (מאליה), קוס או זקינטוס הפכו גם הם למקומות בהם סצינת המועדונים והמסיבות שולטת היטב ומושכת אליה צעירים רבים מרחבי העולם.

איביזה 2015: זה מה שיחכה לכם:



שלא תבינו לא נכון, איה נאפה ואיביזה עדיין שולטות היטב בתחום ועדיין אטרקטיביות אך כיום בכל משרד תיירות גדול אפשר למצוא חבילות נופש לצעירים ליעדים נוספים כפי שציינו.

דילים לצעירים - מה בדרך כלל כוללת חבילת הנופש?


ובכן, חבילות נופש לצעירים שונות מהחבילות הרגילות שמציעים באתרי התיירות בשיגרה. מדי שנה, משרדי התיירות הגדולים כמו איסתא, השטיח המעופף ועוד, מזמינות כמות גדולה של חדרים (ולפעמים אפילו את כל המלון) במלונות מאוד ספיצפיים שכוללים גם בריכה גדולה וכאלו שבהם ישנן מסיבות קצף ומסיבות בריכה עם די-ג'יי, הופעות חיות ועוד בבריכת המלון.

הדילים האלו כוללים ברוב המקרים, טיסות ישירות, חדרים גדולים שמסוגלים לאכלס יותר משתי מיטות בחדר (בדרך כלל החדרים מתאימים ל-4 או 5 בחדר), הסעות משדה התעופה למלון וחזור, צמיד הנחות שכל נופש מקבל עם הגעתו ליעד שמקנה לו כניסה חינם או הנחות למסיבות, שתייה ואוכל וכו', נציג ישראלי של המשרד שאמור לתת מענה בכל זמן ושעה.

דילים לצעירים ביולי ואוגוסט 2015 - כמה זה יעלה לכם?


אתרים רבים כמו השטיח המעופף, אשת טורס, קווי חופשה, איסתא, הדקה ה-90 ועוד, מציעים דילים מיוחדים לצעירים הכוללים את כל מה שציינו כאן. בחרנו כדוגמה את אתר איסתא ובדקנו מה בדיוק הוא מציע? אילו יעדים כלולים בחבילות, כמה זמן, וכמובן מה המחיר.

וזה כבר באיה נאפה:


 
ובכן, באיסתא מציעים דילים לצעירים לשישה יעדים - מליה (כרתים), זקינטוס, איוס, איה נאפה, איביזה ובורגס. כך למשל חבילה לשבוע באיביזה באוגוסט 2015 תעלה 944 דולר לאדם, דיל לצעירים בזקינטוס לשבוע עם מלון Perkes יעלה 589 דולר לאדם במסגרת חבילה ל-4 מבוגרים בחדר, דיל למליה בכרתים ביולי 2015 למשך 4 לילות לשלושה צעירים בחדר יעלה החל מ-500 דולר לאדם במלונות כמו Gemini Apartments, Sterling או מלון Cloud 9.

או למשל, דיל לצעירים לבורגס שייצא בתחילת חודש יולי 2015 הכולל חדר לשלושה איש במלון Bahami Hotel לשבוע שלם עם טיסות של בולגריין איירליין יעלה 1407 דולר.

כתבות נוספות בנושא שעשויות לעניין אותך:
דילים לים המלח - מאי יוני יולי ואוגוסט 2015
דילים לאילת לקיץ 2015 - הדילים הכי שווים!

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: