יום שישי, 2 בינואר 2015

המלצות למלונות והוסטלים בפוקט - קיץ 2015

קישורים ממומנים

איזה מלון נחשב למפואר ביותר בפוקט? איזו אכסנייה בפוקט קיבלה את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אם אתם מחפשים המלצות למלון בפוקט, הגעתם למקום הנכון. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

גם השנה התיירות לתאילנד בכלל ולפוקט בפרט צפויה להיות עמוסה במטיילים ישראלים צעירים שמנסים לנקות את הראש לאחר הצבא או בתיירים מבוגרים ביותר שרוצים ליהנות מהשקט והחופים הנפלאים של תאילנד.

חלק מהמטיילים הישראלים יעדיפו לינה זולה בהוסטלים ואכסנייות בפוקט ואילו התיירים המבוגרים והמבוססים יותר יעדיפו לינה במלונות ורצוי כמה שיותר מפואר. היום בבלוג שלנו החלטנו לבדוק אילו מלונות ואכסניות בפוקט נחשבים לטובים והשווים ביותר לפי המלצות שמצאנו ברחבי הרשת.

המלצות להוסטלים ואכסנייות בפוקט


הוסטל אננס פוקט (Ananas Phuket Hostel) - הוסטל אננס המדורג 3 כוכבים הוא אחד מהאכסניות המומלצות ביותר בפוקט לפי כל אתרי הביקורות ברחבי הרשת. ההוסטל מדורג במקום הראשון באתר טריפ אדיווזר בקטיגוריית ההסוטלים והאכסניות בפוקט וכן נמצא כהמומלץ ביותר לפי גולשי אתר בוקינג.קום.

המקום מציע חדרי מעונות עם מיטות קומותיים נקיות המתאימות לעד 6 אנשים בחדר (ישנה גם אופציה לחדרים לנשים בלבד). המלון ממוקם מרחק של דקות הליכה מהתחנה המרכזית וממרכז העיר.

הוסטל אקו (Eco Hostel) - ההוסטל אקו הוא אכסנייה המדורגת 2 כוכבים וממוקמת במרכז פוקט, 5 דקות הליכה מהשוק הלילי שבעיר. ההוסטל מציע אינטרנט אלחוטי בחינם וארוחות מקומיות ובינלאומיות. כל החדרים בהוסטל (גם חדרי המעונות) כוללים מקלחת ושירותים ומיזוג אוויר.

אי פוקט הוסטל (Ai Phuket Hostel) - ממוקם במרכז פוקט, ההוסטל אי פוקט הוא מלון קטן המדורג 2 כוכבים ומציע חדרים פרטיים וחדרי מעונות לתרמילאים. החדרים הפרטיים כוללים טלוויזיה ובכל החדרים ישנו אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) בחינם. המלון ממוקם במרכז פוקט וקרוב במרחק הליכה לכל היעדים הפופולריים בפוקט.

רשימה של הוסטלים מומלצים בפוקט

והנה עוד כמה הוסטלים ואכסנייות שקיבלו המלצות וביקורות טובות:

המלצות למלונות בפוקט


אם הוסטלים ואכסנייות זה לא הקטע שלכם ואתם מעדיפים ללון במלון שווה בפוקט, יש הרבה מאוד כאלו בפוקט. מלונות שווים שלא תרצו לעזוב אותם בכלל. אז הנה רשימה של כמה המלצות למלונות בפוקט שקיבלו את הביקורות הכי טובות ברשת:

מלון טברון פוקט (Thavorn Resort) - מלון טברון הוא מלון מפואר בפוקט המדורג 4 כוכבים ונראה כמו חלקת גן עדן קטנה. המלון ממוקם על חוף קארון וממוקם כעשר דקות נסיעה לפטונג ביץ'. במלון תמצאו בריכה ענקית ויפייפיה וחדרים גדולים ומרווחים הכוללים מרפסות פרטיות. המלון זכה להיות המלון המומלץ ביותר באתר בוקינג.קום.

מלון סאנווינג רזורט אנד ספא (Sunwing Resort & Spa) - עוד פיסת גן עדן בפוקט היא מלון סאנווינג פוקט הממוקם על חוף בנג טאו. המלון המדורג 4 כוכבים אף הוא, מציע רמת אירוח מפוארת עם בריכות ענקיות ומרהיבות ועיצוב מדהים ברוח המקום. המלון מציע פעילויות רבות ומתאים גם למשפחות עם ילדים (המלון כולל 2 בריכות ילדים).

החדרים במלון כוללים ריהוט מעוצב מעץ, מטבחון ומרפסת פרטית. בנוסף, ישנם כמהמסעדות במלון שזכו לביקורות טובות ברשת.

מלון דוסיט תאני לגונה פוקט (Dusit Thani Laguna Phuket) - עוד מלון מפואר בפוקט שנראה עמו ארמון מהודר הוא מלון דוסיט תאני לגונה בפוקט. גם מלון זה ממוקם ממש על אחד החופים היפים ביותר בעולם - חוף בנגטאו. דירוג המלון הוא 5 כוכבים וכך תוכלו למצוא בו שירות ואוכל ברמות הגבוהות ביותר וחדרים מרווחים ומפנקים.

המלון עצמו מעוצב ברמה גבוהה מאוד ומושפע מהעיצוב התאילנדי אך בצורה מודרנית.

רשימה של מלונות מומלצים בפוקט


והנה עוד כמה מלונות בפוקט שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם מחליטים:


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: