יום שני, 30 במרץ 2015

חבילות נופש עם ילדים באירופה ביולי ואוגוסט 2015

קישורים ממומנים

לאן הכי כדאי לקחת את הילדים בחופשת יולי אוגוסט 2015 השנה? איפה מחכים לכם חבילות נופש למלונות עם מגלשות מים ואטרקציות לילדים וכמה זה יעלה לכם? המדריך הטוב ביותר ברשת לחופשה עם ילדים בקיץ 2015 בכתבה שלפניכם.

החופש הגדול מבתי הספר גורם לכל ההורים בישראל לחשוב על חופשה משפחתית שתפסיק את טיפוס הקירות של הילדים בחופש ולתת להם קצת ליהנות מחוויה של מלון בחו"ל. מבין כל היעדים הפופולריים באירופה, רוב החבילות המשפחתיות מתרכזות בכמה יעדים שבהם חבילות הנופש כוללות מלונות המותאמים למשפחות ומציעים מועדוני ילדים, פארקי מים עם מגלשות מים בתוך בריכות המלון, משחקי מחשב ואטרקציות נוספות.

ניתן לומר בצורה די ברורה כי היעדים הפופולריים ביותר עבור חופשה משפחתית עם ילדים בקיץ הם היער השחור, איי יוון כגון כרתים ורודוס, אנטליה, בורגס ומלטה. אז אם גם אתם משפחה עם ילד או שניים שמתלבטים וחושבים על חופשה משפחתית ביולי או אוגוסט 2015, המדריך הזה נועד בדיוק בשבילכם. הנה מה שמחכה לכם במשרדי הנסיעות המובילים בישראל.

לאוהבי הטיולים והמרחבים: חבילות ליער השחור עם ילדים ביולי ואוגוסט 2015


אחד היעדים הפופולריים ביותר (אם לא ה) עבור משפחות עם ילדים בקיץ הוא היער השחור כמובן. היער השחור הוא איזור גדול ומקסים הכולל בתוכו מלבד יחידות האירוח הכפריות, גם מגוון של פארקי שעשועים, ופארקי מים גדולים כגון פארק אירופה שנחשב לאחד הגדולים באיזור והטיולים לשם נמשכים לפחות שבוע כדי להספיק ולבדק בכל האטרקציות הרבות של האיזור.

בדקנו באתר של חברת "ב.ד גרייבר" שמתמחה בנופש למשפחות עם ילדים בכפרי נופש באירופה בכלל וביער השחור בפרט, אילו חבילות נופש למשפחות הם מציעים ביולי או באוגוסט 2015.

ובכן, בחברת ב.ד. גרייבר מציעים למשפחות חבילות קומפלט הכוללות 7 לילות לינה בוילות בגדלים שונים, טיסות לבאדן באדן או איזורים נוספים, רכב שכור ל-7 ימים מסוג פורד פוקוס למשפחה בת 4 או 5 נפשות או רכב מיני ואן המתאים למשפחה של 6 נפשות וניקיון סופי. בחלק מהחבילות, המחיר לא יכלול מגבות ועליהן תצטרכו להוסיף כ-15 יורו לאדם בכל השבוע אך ישנם חבילות שבהן המגבות כלולות בתוך המחיר.

בגרייבר מחלקים את החבילות לפי כפרי נופש שונים באיזור היער השחור וכך למשל תוכלו למצוא חבילות לכפר הנופש אופינגן (Offingen), פרינהוף (Ferienhof), מלון Brandbach הממוקם כ-25 ק"מ מבאדן באדן, כפר הנופש טננברון (Tennenbronn) או מלון Bergsee Stuble בטריברג הממוקם כ-3 דקות נסיעה ממפל טריברג.

כמה זה יעלה לכם?

באתר גרייבר מציעים מחירון מאוד מסודר ליולי ואוגוסט 2015 המחולק לפי רמות הוילה שאתם רוצים ולפי כמות הנפשות במשפחה. למשל, החבילות לכפר הנופש אופינגן מחולקים לפי רמות הוילה כאשר הרמות הן B,C,D ו-E כאשר ההבדלים הן בעיקר בגודל הוילה וכמות החדרים. בחבילות לכפרי נופש האחרים, חלוקץ רמות הוילות מעט שונה אך העיקרון נשאר אותו עיקרון.  מחירי החבילות של גרייבר נעים בין 800 ל-900 יורו לאדם גם ביולי וגם באוגוסט. באתר מציעים גם הטבות והנחות שונות לאלו שמקדמים להזמין ויבצעו את ההזמנה בתקופה הקרובה.

מראות עוצרי נשימה: היער השחור

למפונקים: חבילות לרודוס או כרתים עם ילדים במלונות עם מגלשות מים ביולי או אוגוסט 2015


אם טיולים ארוכים ונסיעות ברכב שכור לא בדיוק הקטע שלכם, זה בסדר גמור, כרתים ורודוס מחכים לכם שם עם מלונות גדולים ומפנקים המציעים בחלקם גם אירוח הכל כלול ושם תוכלו למצוא מגלשות מים ומתקנים בתוך המלון, מועדוני ילדים עם משחקי מחשב ו-Xbox פעילויות לילדים ועוד. בדקנו באתר "גוליבר" הותיק כדי לראות אילו חבילות לרודוס וכרתים עם ילדים הם מציעים וכמה זה יעלה לכם.

ובכן, בגוליבר מציעים דילים לכרתים ולרודוס עם ילדים (החבילות הבסיסיות כוללות 2 ילדים) היוצאים וחוזרים כמעט בכל יום בחודשים יולי ואוגוסט 2015 וגם לאיים נוספים ביוון פחות פופולריים כמו מיקונוס, קוס, זקינטוס ועוד. החבילות כוללות טיסות, לינה במלונות והעברות משדה התעופה למלון וחזרה. האטרקציות משתנות בהתאם למלונות שכלולים בחבילות כאשר חלקם כוללות אירוח הכל כלול וחלקם גם מלונות מפוארים שמציעים גם מגלשות מים ופארק מים בילדים וכו'.

כמה זה יעלה לכם?

ובכן, מבדיקה שערכנו באתר גוליבר עבור תאריכי יציאה רבים ביולי או אוגוסט, מסתבר שהמחירים בחודש יולי זולים בצורה משמעותית מחודש אוגוסט וכך למשל חבילות של 3 לילות לרודוס או כרתים במהלך חודש יולי 2015 מתחילים החל מ-450 דולר לאדם (כ-1800 דולר למשפחה הכוללת זוג ו-2 ילדים) ואילו דילים דומים לאותם מלונות בחודש אוגוסט יתחילו מ-550 דולר לאדם עבור חבילה משפחתית של זוג ו-2 ילדים. אז אם אין לכם חודש מועדף, כדאי ומומלץ לצאת לחופשה ביולי ולחסוך לא מעט.

למפונקים: מגלשות בתוך המלון

פינוק מול האגם: חבילות לאגם גארדה עם ילדים ביולי ואוגוסט 2015


עוד אחד מהיעדים היותר שווים לנופש עם ילדים הוא אגם גארדה שבאיטליה. משפחות ישראליות רבות בוחרות ביעד זה מדי קיץ כדי להעביר בו חופשה של לפחות שבוע באחד מהמלונות הממוקמים על שפת האגם המקסים הזה. אגם גארדה מספק את כל מה שצריכה משפחה בנופש - החל ממלונות טובים עם נוף לאגם המקסים, בריכות שחייה פרטיות למבוגרים ולקטנים ומיקום קרוב לפארקים הגדולים של אירופה כגון פארק גארדלנד, פארק עולם המים או פארק קנבה וורלד ועוד, שאם תיכנסו לשם, לא תרצו לצאת (לפחות הילדים לא).

באתר "איסתא" מציעים בעמוד מרוכז אחד מגוון חבילות לאגם גארדה עם ילדים שכוללות טיסות הלוך חזור לורונה, 7 לילות בוילות נופש או דירה במלון או כפר נופש ורכב שכור לכל אורך תקופת החופשה. באיסתא מציעים חבילו לאגם גארדה בשישה כפרי נופש: כפר הנופש פויאנו (Poiano), כפר הנופש בלבדרה מנרבה (Belvedere Manerba), כפר הנופש לה טראצה סול לאגו (Residence Hotel Le Terrazze Sul Lago), כפר הנופש בלבדרה ויליג' (Belvedere Village), כפר הנופש טנוטה לה בורגטה (Tenuta La Borghetta) וכפר הנופש אולי הגדול והמוכר ביותר באגם גארדה - בלה איטליה (Bella Itlaia).

כמה זה יעלה לכם?

ובכן, מבחינת מחירי החבילות לאגם גארדה עם ילדים, לפי החיפוש שערכנו באתר איסתא, לא מצאנו הבדלים גדולים בין מחירים ביולי או אוגוסט 2015 והמחירים כמעט זהים בכל התאריכים. הפרמטר היחיד שמשנה הוא כמובן מספר הנפשות שכלול בחבילה. לפי הבדיקה שערכנו במספר כפרי נופש ובתאריכים שונים, טווח המחירים נע בין 2700 יורו משפחה עם ילד אחד ועד כמעט 5000 יורו למשפחה בת 6 נפשות (זוג ו-4 ילדים).

פינוק לילדים - מלון בלה איטליה

החופשה הקלאסית: חבילות ליורודיסני ואפטלינג עם ילדים ביולי ואוגוסט 2015


ונסיים עם הטיול הקלאסי והותיק ביותר שתמיד אטרקטיבי למשפחות וילדים. אנחנו מדברים כמובן על חבילות הכוללות כניסה ליורודיסני בפריז וכניסה לפארק אפטלינג בהולנד בחבילה אחת. יותר מדוייק לקרוא לחבילות האלו טיולים מאורגנים וזאת מכיוון שאצל רוב משרדי הנסיעות המתמחים בחבילות ליורודסני וכד' מציעים במסגרת טיול מסודר ומאורגן המחולק לפי ימים וכולל גם הסעות מסודרות ומדריכים שמלווים את הטיול לכל אורך הדרך.

אתר "מגה פמילי" הוא אחד מהחברות האלו שממש מתמחים בחבילות אלו ומציעים מגוון אפשרויות לבחירה. כך למשל תוכלו לבחור בחבילה של שבוע הכוללת טיסות, לינה בבתי מלון כולל ארוחות בוקר בסגנון חופשי, אוטובוס ממוזג ומלווה ישראלי לכל אורך הטיול ועוד העוברת בפריז, אמסטרדם ובריסל, או חבילה דומה ל-10 ימים הכוללת את הערים האלו וערים נוספות כמו לונדון, ציריך ועוד.

כמה זה יעלה לכם?

ובכן, בבדיקה במחירונים השונים שמציעים באתר, מחיר חבילה ל-8 ימים הכוללת טיסות, מלונות, הסעות, מדריך וכמובן כניסה לפארקים ולאטרקציות תעלה עבור אדם בחודש יולי או חודש אוגוסט 2015 כ-1500 דולר בממוצע (בחבילה למשפחה הכוללת זוג ו-2 ילדים). המחיר יכול לעלות במעט אם תבחרו בלינה ב-2 חדרים במקום בחדר משפחתי אחד.

הבחירה הקלאסית: יום בדיסנילנד פריז

כתבות נוספות בנושא שעשויות לעניין אותך:
דילים לאילת לקיץ 2015 - הדילים הכי שווים!
קלאבים הכל כלול באנטליה - קיץ 2015
טיולים מאורגנים באוגוסט 2015 - מה המחירים?
דילים לאוגוסט 2015 - כל החבילות הכי שוות!

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: