יום חמישי, 28 ביולי 2016

קרוזים מאורגנים לחו"ל

קישורים ממומנים

יצאתם לפנסיה וחסכתם לא מעט כסף? זה הזמן שלכם ליהנות, כל מה שאתם צריכים בשביל זה הוא לחפש לעצמכם מסלול מועדף ולצאת לקרוז מאורגן ליעדים בהם לא ביקרתם מעולם.


ישראלים רבים, במיוחד בני גיל הזהב, מעדיפים לבלות את ימי הפנסיה שלהם בטיולים לחו"ל, להגיע אל יעדים שונים בהם לא ביקרו מעולם או כאלה שלא ביקרו בהם שנים. בין היתר, הם בוחרים לעשות זאת באמצעות טיולים מאורגנים אשר כוללים עוד מגוון רחב של חבר'ה בני גילם. כך הם גם זוכים להכיר מקומות חדשים וגם זוכים להכיר חברים חדשים, איתם הם ימשיכו לבלות גם בארץ ואולי אף יצאו לטיולים נוספים בחו"ל.

בעוד שלא מעט ישראלים עושים זאת במסגרת רגילה של טיולים מאורגנים לחו"ל, כלומר בטיסות ליעד מסוים, הרי שיש רבים שמעדיפים לחפש דווקא תוכניות של קרוזים מאורגנים לחו"ל, כלומר טיול שמתבצע באמצעות אונייה אשר יוצאת מנמל ביעד מסוים ושטה לה ליעדים שונים, כולל עצירות בערי נמל בדרך, עד הנקודה הסופית של המסלול. טיול שכזה יכול להימשך בן שבוע לחודש, הוא כולל מספר עצירות אך ללא ספק גולת הכותרת היא הקרוז עצמו.

הקרוז כולל לינה בחדר ברמה גבוהה באונייה, כשבה ניתן למצוא מסעדות, בתי כפר, חדרי כושר, ג'קוזי, סאונה, ספא, חנויות דיוטי פרי, קולנוע ועוד מגוון הפעלות שונות שמתאימים לבני גיל הזהב ובאופן כללי לכל הגילאים. כמובן שמלבד הקבוצה ניתן למצוא על הקרוז גם נוסעים אחרים, זוגות, משפחות, רווקים מכל העולם.

מדוע משתלם לצאת לקרוז מאורגן 


מעבר לעובדה שנהנים במהלך הטיול מאוניית נופש מפוארת ומרשימה כפי שאפשר למצוא רק בסרטים, הרי שיש לטיול במסגרת קרוז כזה לא מעט יתרונות.

ראשית, הקרוז כולל מסלול ייחודי במסגרתו מגיעים למקומות שונים וזוכים להכיר תרבויות מגוונות. ניתן למצוא קרוזים לאירופה, אמריקה ומזרח אסיה.

שנית, הקרוז כולל ליווי צמוד של מדריך ישראלי אשר אחראי על כל הארגון במהלך הטיול וכן אחראי כמובן על ההדרכה בכל מקום אליו מגיעים.

שלוש, כל הטיול מאורגן על ידי חברה מקצועית, כך שהנוסעים לא צריכים לדאוג לשום דבר. חלק מהקרוזים כוללים גם טיסות אל ארץ היעד ממנה מתחילים בקרוז, זה במקרה והקרוז לא יוצא מחיפה.

ארבע, מדובר על חוויה אחרת, רגועה יותר מאשר טיול מאורגן או רגיל שמתבצע באמצעות טיסות או רכבות. זה טיול שמתאים למי שמחפש יותר נופש ושלווה, ליהנות מהאוויר הנעים שחשים בעת השייט.

חמש, כל מה שצריך נמצא באונייה, לא צריך לחפש, לא צריך למהר, הכל נמצא ליד וקרוב.

על מנת ליהנות מקרוז שכזה, מוטב להירשם כמה שיותר מוקדם, כך ניתן לשריין חדר באונייה ומקום בטיול. קרוזים יוצאים במשך כל השנה, רק צריך לבחור את היעד המועדף ולהירשם.

0 תגובות: